onsdag 10 oktober 2012

Do your thing



Efter skolan kom jag hem med Belén och blev pratande och chillande. Om ni läser hennes blogg så är det inte sant det hon skrivit en liten text utdragen från hennes text " Nu måste jag ut för Vicky håller på att slå in dörren. Om jag är spårlöst försvunnen imorgon så vet ni vem ni ska skylla på... puss " haha 
3 tiden gick vi till kyrkan på ledarutbildning, hade jätte roligt. Skrattade massor jag och Belén hade väldigt dålig humor.. haha. Nu e klockan typ fem, och har sjukt lust att träna men fortfarande för sjuk för det.. Bilden ovan är från veckoslutet hos Belén, (Beléns bild) och har fortfarande bildbrist så därför dök denna upp. Nu skall ja säkert se på någon film och bara mysa för mig själv! Puss och hej  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar