måndag 1 oktober 2012

And I'm Feeling Good

Hej! Har varit lite dåligt bloggande...Förlåt! Har haft ett sjukt kul veckoslut var hos sanni och firande hennes 14 års födelsedag med människor och sedan övernattade jag hos Ida, på lördag så for jag då till Heidi på dagen och bara löllade oss i hennes säng med datorn och godis, for hem 6 tiden och efter det for jag med Kim och Saga till Soffi! Kom hem 11 tiden och på söndag steg jag upp 8 tiden för att jag skulle gå och kolla på Dicken Cup , spelade inte eftersom har min rygg helt i lås och tar skit ont om jag rör på mig för mycket med den......men skall imorgon ändå försöka fara på träningar eftersom jag har massage på kvällen, idag var jag då med Janina i stan vi åt på Vapiano och satt och pratade, kom hem blev smått råddigt när vi skulle till tåget eftersom tarkastajana kom och vi trodde inte att vi hade pengar osv! Nu skall jag läsa på hälsokunskap
Ha det bäst!!!





// Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar