tisdag 9 oktober 2012

9 oktober


Heissan!

Dagen har gått helt bra, hade Finska, Jumppa Matta och KF. Slutade halv två och gick från skolan till Läkaren och kom hem till lite före tre. Hamnar i morgon hämta ny medicin till mig.. nåmen månne ja inte snart blir frisk! Efter det kom jag hem och blev läsande av min bok jag skall ha läst klart till i morgon. 5 tiden åkte vi och hälsade på farfar med syskonen och pappa. Känns som länge sen sist så var riktigt trevligt. Just nu håller jag på och bakar för Elev Café som vi har i morgon, har glömt säkert 3 gånger att baka så nu skall de bli av! 

I morgon blir det antagligen inte bloggning förrän kvällen för slutat 13.00 och skall sedan vara med Belén och tre tiden är det ledarutbildning som är till klockan 5. Är fortfarande osäker om jag sedan där efter åker till stan för att se på träningarna har inte varit på länge och skulle villa kunna något av danserna.. hehe men så går det när man är sjuk.. :) 




7 kommentarer: