söndag 2 september 2012

Hungry Hearts

Hallååååå!
 har haft lite brottom med bloggande och om jag är ärlig så har jag nog inte orkat...iallafall så har mitt veckoslut bestått av att jag hade Sanni och Elin hos mej övernatten på fredagen,och på lördagen steg jag upp 11 tiden och for till kyrkan med mamma föratt soffi hade konffis:) Såå fin var hon! For senare till laura och sov över där och idag for vi till esport och tränade en sväng! sedan kom mattan till oss och vi fixade oss för vickys konffis och tsillade där en stund och kom till oss och bara hängde! ungefär sohär så mitt veckoslut ut, 
morjens
lite bilder från veckoslutet och från min instagram ( GÅ OCH FOLLOWA MIG : millaemilia)






lärde mej stå på händerna,wohoo! sexigt gula ben btw





//Milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar