fredag 24 augusti 2012

it will work... i hope

Gomorgon!

Tycks varit lite tomt med inlägg igår här? Igår var det fredag och spenaderade ca. 30 min här plus natten så därför har jag inte bloggat. Efter skolan åkte jag via Soffi och förde en sak eftersom hon varit sjuk och sedan  till Kim där hon hamnade städa så jag låg på soffan och lyckades somna för någon timme. Fem tiden kom vi avoan till mig och åt och stack ut sedan. Träffade lite folk ute och sedan åkte vi till Jansku. Kim lyckades falla med Skoban men inget värre hände sån tur, men skrämmande var det. dumma regn. Hos Jansku blev det chillande, beslöt mig för att vara nykter så var antagligen den enda. Kom hem där vid 12 tiden och somnade lite före ett. 

Nu är klockan före nio och jag är vaken!? wtf.. 
Skall antagligen till lande om någon timme. Usch

Tog själv inte bilder igår men kommer säkert bilder ännu :) 


Bilden från Skriban, saknar! <3

Vicii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar