måndag 13 augusti 2012

Good Morning

Gomorgon bloggen! 

 Blir första inlägget för mig då. Vaknade för en halv timme sedan och klockan är nu lite över 8. Börjar halv elva men måste se att mina syskon sköter sig. Tänkte skriva om gårdagen i detta inlägg eftersom jag inte skrev det i min andra blogg som jag just nu inte kommer fortsätta att skriva i ( mylife-vickyy.blogspot.com) Igår var det sista sommarlovs dagen vilket var helt hemskt även om jag hade jätte roligt. Träffade först Kim och Milla som kom till oss, efter det träffade jag Max och vi gick och träffade lite andra människor. Sedan for han och jag blev och chilla med alla grani människor. Sedan träffade jag Jansku och Milla, Kim, och Jansku kom till oss där vi fixade lite på bloggen. Så for tjejerna och Cedu och Zache kom till oss. Lite härjande blev det och efter det gick jag till Milla och sedan hem för att sova! :) 



Pojkarna låste ut mig när jag skulle till Milla, jätte kiva 


// Vicky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar